12.11.2020 Година спілкування на тему: "Культура користування мобільним зв’язком"(9 клас)

Година спілкування на тему: "Культура користування мобільним зв’язком"(9 клас)

1.Бесіда з учнями «Мобільний телефон чи здоров'я?»

Мобільний телефон чи здоров'я ?                                                        Великобританські вчені групи "Мобільний зв'язок і здоров'я" довели, що найбільш чуттєвими до електромагнітного випромінювання є діти та підлітки. Це пояснюється тим, що тонкі кістки дитячого черепа недостатньо захищають мозок від випромінювання. Тому, дітям до 8 років взагалі не користуватися мобільними телефонами, а дітям від 8-14 років слід дзвонити у разі потреби.

Центр здоров'я та Російський національний комітет по захисту від іонізуючого випромінювання рекомендують:

- дітям, яким не виповнилося 16 років взагалі не можна користуватися

мобільним зв'язком,                                                                                                

- одна розмова не повинна тривати більше, як 3 хв.



Чого можна підхопити від мобільних
телефонів?     

     -    Головну біль, нудоту;

-
   Захворювання вуха (пухлину слухового нерву, а також різні злоякісні
захворювання);

-
   Алергічні реакції (особливо у людей, які схильні до алергії);

Ситуативні завдання.
Рольові ігри

■     До Вас зателефонував друг, ваша розмова затягнулася, але вас покликала
мама. Ваші дії.

■     Вам терміново потрібно зателефонувати, але ваш абонент знаходиться поза зоною досяжності. Ваші дії.



За чи проти!                         

       2. Правила спілкування по мобільному телефону:

1) Першим називає себе той, хто телефонує. Навіть тоді, коли ти телефонуєш додому, називай своє ім'я. У всіх інших випадках потрібно назвати і прізвище. Розмовляй лаконічно, якщо щось не зрозумів, чи не дочув — можеш перепитати.

2)  Переконайся, що ти розмовляєш саме з тією людиною, яка тобі потрібна:
по телефону голоси різних людей можуть звучати однаково.

3)  Ніколи нікому не телефонуй до 8 години ранку і після 10 години вечора: це
неввічливо. Не розмовляй довго по телефону. Розмовляти про дрібниці по
мобільному телефону — даремна витрата кишеньковох грошей.

4)  Перед тим, як починати довгу розмову, поцікався, чи є у твого співрозмовника час тебе уважно вислухати.

5)      Говори нормальним голосом, не кричи. Речення будуй короткі і змістовні.

6)      Будь ввічливим від початку до кінця розмови. Пам'ятай: першим завершує
розмову той, хто зателефонував.

З .Тест

1.  Коли розмовляєш по телефону, ти:

а) інстинктивно прикриваєш слухавку рукою;

б) водночас читаєш, пишеш, малюєш;

в) сідаєш якомога зручніше в крісло.

2. Коли тобі відповідає автовідповідач, ти:

а) просиш передзвонити тобі додому;

б) кладеш слухавку, не назвавшись;

в) начитуєш довгий-довгий текст.

3. Коли розмовляєш по телефону з потрібною тобі людиною, ти:

а) забуваєш про себе і концентруєшся на тому, що вона тобі розповідає;

б) говориш не своїм голосом;

в) прагнеш говорити солоденько-солоденько.

4. Коли друг відповідає, що зараз не може розмовляти, ти:
а) спитаєш, коли тобі краще зателефонувати;

б) не заспокоїшся, доки не отримаєш від нього повну інформацію про те, що трапилось;

в) скажеш, що твоя інформація варта того, щоб вислухати тебе саме зараз.

5. Тобі потрібно конфіденційно порозмовляти з другом, а мама, тато, брат, сестра, бабуся і дідусь постійно заважають. Ти:

а) покажеш домашнім, що вже закінчуєш розмову;

б) попросиш, щоб друг тобі передзвонив і скажеш домашнім все, що ти про них
думаєш;

в) мовчки візьмеш телефон і перейдеш в іншу кімнату.

6. Твоя найдовша телефонна розмова:

а) близько години;

б) трішки більше години;

в) з півгодини.



Якщо у твоїх відповідях найчастіше зустрічалося «а» —

ти людина спокійна і терпляче вислуховуєш співрозмовника. Але не дозволяй іншим експлуатувати твою урівноваженість.



Якщо більше траплялася відповідь типу «б» — ти натура творча, імпульсивна. Тобі варто навчитися контролювати свою поведінку і виявляти характер.



Якщо у твоїх відповідях частіше звучало «в» — ти людина практична.

Щоправда, тобі трішки бракує тактовності у ставленні до оточуючих. Навчися

думати не тільки про себе, а й турбуватися про інших.

4.Висновки