Організацію освітнього процесу

 

 

 

УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ І НАУКИ

  ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА  І-ІІІ СТУПЕНІВ С.СТРОЇНЦІ

 

 

                                                                   Н А К А З    

від   31.08.2018 р.                                                                                        №88

 

Про організацію  освітнього процесу

в  закладі загальної середньої освіти

у 2018-2019 н. році та затвердження порядку

оцінювання навчальних досягнень

учнів першого класу 

 

 

   На виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,   Концепції НУШ , наказу МОН України від 20 серпня 2018 року № 924 «Пpo затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі» згідно з  Освітніми програмами,   Типовими  навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів та Статутом школи,  відповідно до  рішення педагогічної ради закладу освіти від 31.08.2018 року, протокол № 1

 

 

 

Н А К А З У Ю:

§ 1

1.Затвердити таку структуру навчального року:

   1.1.Свято Першого дзвоника провести 3 вересня 2018 року о 09.00 год.

   1.2.Заняття 3 вересня 2018 р. розпочати уроком, присвяченим 27 річниці Незалежності України та інтеграції країни в ЄС.

   1.3.Провести інструктажі з безпеки життєдіяльності учнів 03.09.2018 року.

   1.4. Відповідно до Закону України «Про освіту» (ст. 15) 2018/2019 навчальний рік структуровано за семестрами, тривалість навчального тижня 5 днів. Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

І семестр: з 1 вересня по 28 грудня

ІІ семестр: з 14 січня по 24 травня

Терміни проведення канікул:

Осінні: з 27 жовтня по 4 листопада

Зимові: з 29 грудня 2018 р. по 13 січня 2019 р.

Весняні: з 23 березня по 31 березня

1.6.Провести навчальні екскурсії для учнів початкової школи з 27.05.2019 р. по  31. 05.2019 р., для учнів 5-8 класів – на протязі навчального року.

1.7.Провести державну підсумкову атестацію учнів 9 класів згідно рекомендацій МОН України.

2.Заняття в школі проводити в одну зміну. Навчальний процес організувати за 5 денним робочим тижнем.

   2.1.Встановити тривалість уроків:

   - у 1 класі – 35 хв.

   - у 2-4 класах – 40 хв.

   2.2.Установити тривалість перерв:

- між 2 та 3 уроками – 15 хв.

 - між  3 та 4 уроками – 15 хв.

- між 4 та 5 уроками – 15 хв.

- Всі інші перерви – 10 хв.

3.Затвердити розклад дзвінків на урок та з уроку (додається).

4.Усім учителям-предметникам спланувати виконання програм, враховуючи структуру та режим навчального року, а також річний план роботи школи і календарно-тематичні плани з предметів.

Плани на І семестр подати на затвердження до 05.09.2018 р.

             на ІІ семестр до 11.01.2019 р.

5.Заступнику директора з НВР та ВР Фартушній Н.О. здійснювати суворий контроль за правильністю організації навчально-виховного процесу та записів в класні журнали.

6.Забезпечити стовідсоткове охоплення дітей та підлітків шкільного віку навчанням.

7.Проводити фіззарядку з учнями щоденно о 08 год. 45 хв.

8.Забезпечити своєчасну підготовку до роботи в осінньо-зимовий період.

9.Організувати безкоштовне харчування учнів пільгових категорій та учнів 1-10 класів за рахунок батьків та спонсорів.

 

§2

1.    Вчителю 1 класу Загородній А.В.:

1.1.  Ознайомитися із методичними рекомендаціями щодо оцінювання навчальних досягнень та зразком свідоцтва досягнень учнів першого класу, затвердженими наказом МОН України від 20 серпня 2018 року № 924 «Пpo затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі»;

1.2.  Оцінюванню результатів навчання та особистих досягнень учнів у першому класі надати формувального характеру і здійснювати вербально, на суб’єкт-суб’єктних засадах, що передбачає активне залучення учнів до самоконтролю і самооцінювання;

1.3.  Ознайомити батьків зі зразком свідоцтва досягнень учнів, затвердженим МОН України. Проінформувати про те, що за бажанням, батьки можуть залишити свій коментар у свідоцтві, для цього, зустрітись з учителем і написати свої побажання на екземплярі, що зберігається в школі;

1.4.  Роздрукувати у жовтні 2018 року два екземпляри свідоцтва у чорно-білому вигляді, у форматі А 4 або у форматі А 5;

1.5. Забезпечити оформлення 2 частин свідоцтва досягнень:

-     у жовтні -  в першій частині  відобразити, як проміжний звіт, характеристику особистих досягнень учнів;

-      у травні  - в другій частині провести оцінювання предметних компетентностей, як підсумковий звіт, з метою фіксування навчального поступу, у якому оцінюється активність дитини, самостійна робота на уроці, співпраця з іншими учнями;

     1.6.   Видати один екземпляр батькам або особам, які їх замінюють, другий залишити в закладі освіти;

1.7.   Забезпечити зберігання другого екземпляру свідоцтва досягнень в особових справах учнів;

1.8.  Для оцінювання учнів використовувати чотирирівневу систему: «має значні успіхи», «демонструє помітний прогрес», «досягає результату з допомогою вчителя», «ще потребує уваги i допомоги»;

1.9. Забезпечити створення сприятливих умов для безболісної адаптації першокласників  до систематичного шкільного навчання, зняття їх статичного напруження із  одночасним  виконанням  навчальних програм з усіх предметів за виконання наступних умов:

     - при складанні розкладу уроків  дотримуватись оптимального співвідношення навчального навантаження протягом дня, тижня з урахуванням психофізіологічних та фізичних можливостей першокласників, а саме: чергувати протягом дня навчальні предмети математичного і гуманітарного циклів з уроками фізичної культури, курсу «Мистецтво».

-    навчальні предмети, що вимагають значного розумового напруження — навчання грамоти, англійську мову, математику, — ставити у розкладі другими і третіми уроками.

- навчальні предмети, пов’язані з активною руховою діяльністю, а також предмети «Мистецтво»,  проводити на третьому-четвертому уроках.

- заняття з навчального предмета «Фізична культура» у першому класі проводити лише на заключних уроках.

- четвер планувати у розкладі як розвантажувальний день. У цей день можна проводити уроки з предметів оздоровчо-фізкультурного та мистецького спрямування.

- упродовж вересня-жовтня на четвертих уроках використовувати, нестандартні форми організації навчального процесу  (уроки-екскурсії, уроки-імпровізації, уроки-ігри, уроки-театралізації тощо).

     - уроки фізичної культури протягом перших двох місяців (24 год, по 3 уроки на тиждень) спрямовувати  в першу чергу на розвиток і удосконалення рухів дітей і, за можливості, проводити  на свіжому повітрі;

- на уроках математики значне місце слід відводити дидактичним іграм, дозволяючи дітям час від часу рухатися, забезпечуючи зміну видів діяльності. Для розвитку у першокласників просторових уявлень корисно використовувати різноманітні дидактичні матеріали: будівельні набори, конструктори тощо. Щотижня один урок математики доцільно проводити на повітрі;

-  на п’ятнадцятій хвилині кожного уроку проводити фізкультхвилинку, що складається з динамічних, дихальних вправ, вправ для збереження зору, пальчикової гімнастики тощо;

    -  постійно стимулювати учнів дотримуватись правильної постави під час виконання письмових робіт за партою.

1.10. Домашні завдання учням першого класу не задавати (за рішенням батьківських зборів та особистим бажанням батьків домашні завдання можуть бути виключно рекомендаційного характеру);

1.11. Забезпечити у  класній кімнаті 1 класу наявності восьми осередків де передбачити місце  для організації рухливих ігор   з необхідним обладнанням, у тому числі, килим  на підлогу, столи невеликих розмірів для проведення настільних  ігор, стенди для змінних виставок дитячих робіт, куточок усамітнення тощо;

1.12. Уроки інтегрованого курсу «Я досліджую світ» розпочинати щодня 5-хвилинним ранковим колом;

1.13. Визначити тривалість уроків у 1 класі  - 35 хвилин. У зв’язку зі зменшеною тривалістю уроків організувати змістовне дозвілля  учнів класу під час подовжених перерв;

1.14. Години, відведені для підсилення вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ» самостійно розподілити на вивчення певних тем навчальної програми.

 

 

 

 

Директор школи                         /В.П.Порохня/

 

З  наказом ознайомлені :

1.Фартушна Н.О.                                                    16.Жук Л.В.

2.Гончарук О.М.                                                     17.Познякова Л.П.

3.Петрик О.А.                                                         18.Онуфрійчук Н.Ю.

4.Жук В.А.                                                               19.Мотрук В.М.

5.Романюк Р.В.                                                       20. Солоненко Г.Д.                    

6.Сивець В.В.                                                          21.Мельник С.В.                                                     

7. Моцний А.В.                                                       22.Нижник І.С.                                               

8. Голодюк М.С.                                                     21.Приходько Н.В.                                             

9.Загородна  А.В.                                                    22. Гаврилюк С.А.                                             

10.Мельник Ю.Р.                                                                                                   11.Барська І.І.                                                        

12.Щербина О.С.                                                   

13.Мазур В.В.                                                         

14.Абасов М.Р.                                                       

15.Схабовська О.Ю.                                              

                                                                                   

                                                                                   

 

 

 

Додаток

до наказу №88

від 31.08.2018 р.

 

Розклад дзвінків

 

Зарядка -                      08.45

1 урок  -           09.00 - 09.45

2 урок  -           09.55 - 10.40

3 урок  -          10.55 - 11.40

4 урок   -         11.55 - 12.40

5 урок   -         12.55 - 13.40

6 урок   -         13.50 - 14.35

7 урок   -          14.45 - 15.30

8 урок    -         15.40 -16.25