Школа сприяння здоров'ю
«Школа сприяння здоров’ю»
Благополуччя і успішний розвиток будь-якого суспільства визначається ідеологією і освітою, а не, як побутує думка, природними ресурсами чи багатствами.
Перебудова освіти - процес складний, іноді досить болючий. Він народжує багато нових проблем, загострює старі, змушує докорінно переглянути установлені норми, методики, активно шукати дієві шляхи розв’язання назрілих питань. Такою серйозною проблемою сьогодні є порушення адаптивності і зниження показників здоров’я молодого покоління, дітей і учнів зокрема, що, безперечно, негативно впливає на ефективність навчально – виховного процесу, пророкує ще більше хвороб, у тому числі так званих «шкільних» серед школярів.
Тому серед основних завдань у діяльності педагогічного та учнівського колективів Закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. с.Строїнці Тиврівської селищної ради постало питання збереження та зміцнення здоров’я дітей, формування мотивації на здоровий спосіб життя у вчителів, учнів та їх батьків, розроблення основних напрямків для роботи з дітьми в школі. Ідея, розробити власну Програму «Школа сприяння здоров’ю», виникла ще на початку 2008 року. Ознайомившись з досвідом впровадження даної Програми у школах Бершадського і Липовецького районів ініціативна група, врахувавши можливості школи, розробила власну концепцію і Програму «Школа сприяння здоров’ю».
Дане питання було обговорено на засіданні батьківського комітету школи, загальношкільних батьківських зборах, із спонсорами, а вже потім отримавши підтримку даного напрямку роботи, педагогічна рада затвердила Програму «Школа сприяння здоров’ю».
Основні її ідеї повинні реалізовуватись як на уроках так і в позаурочний час, пронизувати всі виховні заходи, роботу з батьками.
Це 9 міні - проектів, а саме:
1. Інформаційно – просвітницький проект «Життя людини – найвища
цінність» за програмою «Рівний – рівному».
Керівник - практичний психолог школи Жук Лариса В’ячеславівна.
Основна мета:
· сприяти розумінню дітьми та молоддю переваг здорового способу життя;
· надавати знання і заохочувати до здобуття умінь та навичок здорового способу життя;
· стимулювати учнів до самостійного й усвідомленого вибору активної життєвої позиції;
· формувати особисті мотиви для реалізації моделі здорового способу житті;
· швидко і ефективно поширювати знання про здоров’я, здоровий спосіб життя в середовищі неповнолітніх і залучати підлітків до просвітницької діяльності серед однолітків.
2. Міні – проект «Здоров’я»
Керівники Ящук Оксана Іванівна – медсестра школи та Ковальчук Юрій Іванович – лікар амбулаторії сімейної медицини.
Мета міні –проекту:
· реалізація медико – профілактичної ініціативи спрямованої на збереження та відновлення здоров’я учнів, педагогів та батьків;
· сприяння та заохочування учнів до здобуття знань, умінь і навичок здорового способу життя;
· ведення моніторингу здоров’я учасників навчально – виховного процесу;
· розроблення заходів по результатах моніторингу та їх реалізація в межах школи та лікувальних закладів;
· профілактика захворювань;
· використання можливостей амбулаторії сімейної медицини для профілактики захворювань;
· дотримання санітарно – гігієнічних норм.
3. Міні – проект «Школа безпеки»
Керівник - учитель ОБЖ Тимофєєва Теттяна Володимирівна.
Мета:
Допомогти учням сформувати цінності, особисті якості і життєві навички необхідні для здоров’я, безпеки та особистого успіху.
4. Міні – проект «Ми родом з України»
Керівник : учитель історії Щербина Олександр Сергійович.
Мета:
· сформувати навички здорового способу життя та відповідальне ставлення до свого здоров’я;
· вивчати культурне і духовне надбання українського народу;
· вивчати довкілля і його вплив на здоров’я людини;
· висвітлювати в засобах масової інформації результати досліджень.
5. Міні – проект «Подих природи»
Керівник : учитель біології Жук Віктор Артурович.
Мета:
· поширювати знання про здоров’я, здоровий спосіб життя в середовищі учасників навчально – виховного процесу;
· стимулювати учнів до самостійного й усвідомленого вибору життєвих позицій;
· формувати особисті мотиви для реалізації моделі «здорового способу життя»;
· формувати бережливе ставлення до особистого здоров’я і здоров’я оточуючих;
· вивчати і впроваджувати в життя вплив природи на здоров’я людей;
· використовувати всі можливі педагогічні заходи для поліпшення здоров’я дітей та їх батьків.
6. Міні – проект «Здоров’я та фізична культура»
Керівник учитель фізкультури - Сивець Вадим Валерійович.
Мета:
· зміцнення фізичного здоров’я, розвиток фізичних якостей учнів;
· загартування учнів;
· дотримання режиму дня;
· дотримання санітарно – гігієнічних норм
7. Міні – проект «Здоров’я дитини – багатство країни»
(для учнів початкових класів)
Керівники : Мазур Валентина Валентинівна (уч. поч. класів)
Загородна Альона Вікторівна (уч. поч. класів)
Барська Інна Іванівна (уч. поч. класів)
Схабовська Олена Юхимівна (уч. поч. класів)
Мета:
· збереження та зміцнення здоров’я дітей;
· розвиток фізичних, соціальних, психічних, духовних та рухових здібностей особистості;
· підвищення рівня фізичної підготовленості учнів;
· формування основ здорового способу життя, особистої гігієни.
Навігація
- Головна
- Новини
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Атестація
- Про заклад
- Фотоальбом
- Контакти
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Пошта
- Наша символіка
- Школа сприяння здоров'ю
- Курсове підвищення кваліфікації
- Зарахування дітей до 1 класу
- НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
- Розклад уроків та дзвінків
- Психологічна служба
- Організація освітнього процесу в умовах пандемії
- Просвітницька робота
- Профорієнтаційна робота
- Нормативна база закладу освіти
- Дистанційне навчання
- Методична робота закладу освіти
- Кібербезпека
- Пліч-о-пліч
Новини
Контакти
Адреса:село СтроїнціВінницький район
Вінницька область
Email:strointsi.school@meta.ua