31.08.2020 Наказ про організацію освітнього процесу в закладі освіти

 

         

 

УКРАЇНА

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ТИВРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА  І-ІІІ СТУПЕНІВ С.СТРОЇНЦІ

 

Н А К А З

 

 31.08.2020                                      Строїнці                                               №53                                                            

 

Про організацію освітнього процесу

в закладі освіти

 

   Відповідно до листа МОНУ №1/9-420 від 05.08.2020 р. «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 н.р.», постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», відповідно рішення педагогічної ради (протокол №1 від 26.08.2020 р.), з метою організованого початку навчального року

 

НАКАЗУЮ:

 

1.     Встановити тимчасовий порядок організації освітнього процесу в 2020-2021 н.р., а також алгоритм дій на випадок виявлення захворювання на коронавірус серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти (Додаток).     

2.     Освітній процес здійснювати з урахуванням протиепідемічних та профілактичних заходів.

 

3.     Завгоспу школи Роговському Р.М.:

3.1.Організувати прибирання усіх навчальних приміщень та прилеглої території закладу освіти (дезінфекція поверхонь, перевірка вікон щодо забезпечення наскрізного та кутового провітрювання; відкриття).

3.2.         Створити умови для мінімізації ризику інфікування (визначити приміщення для окремого зберігання верхнього одягу (взуття) для різних вікових груп учнів, працівників закладу освіти.

3.3.         Збільшити вільний простір в навчальних приміщеннях (прибирати зайві меблі, устаткування, килими, м’які іграшки тощо).

3.3. Виокремити та обладнати спеціальне приміщення для тимчасового перебування учасників освітнього процесу у разі виявлення в них симптомів гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури.

3.4. Створити місця для дезінфекції рук, забезпечити наявність засобів дезінфекції та контейнерів для використаних засобів індивідуального захисту тощо.

3.5. Ввести в дію практику соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами , відкрити два  входи до приміщення, здійснити розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремити зони переміщення для різних вікових категорій учнів.

4.Заступнику директора з НВР Фартушній Н.О.:

4.1. Створити  гнучкий графік початку навчальних занять для різних категорій здобувачів освіти у розрізі часу.

       4.2.Закріпити за класами такі навчальні кабінети для мінімізації пересування учнів у приміщеннях закладу освіти:

5 клас – кабінет географії

6 клас – кабінет математики

7 клас – кабінет історії

8 клас – кабінет біології

9 клас – кабінет англійської мови

10 клас – кабінет зарубіжної літератури

11  клас – кабінет української мови та літератури

5.Усім педагогічним працівникам :

5.1.За сприятливих погодних умов забезпечувати проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

           5.2.Використовувати технології змішаного навчання.

      5.3. Виявити рівень опанування учнями навчального матеріалу, яким учні оволодівали під час карантинних обмежень самостійно або із використанням технологій дистанційного навчання, визначити необхідність організації повторення цього матеріалу, спланувати та організувати систематизацію та узагальнення навчального матеріалу, актуалізацію окремих тем, передбачити визначення диференційованих навчальних завдань з урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу учнями.

       5.4. Уникати організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями, зменшити кількість комунікаційних вправ, уникати групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проводити ранкові зустрічі із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі тощо.

6. Вихователю  групи  подовженого дня   Смагло Н.В.     дотримуватися  правил згідно з Тимчасовими рекомендаціями щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID -19), затвердженими постановою Головного державного санітарного лікаря України.

7.Керівникам гуртків, що працюють на базі школи: Моцному А.В., Мотруку В.М., Сивцю В.В., Абасову М.Р. створити  умови для здобуття позашкільної  освіти ,  забезпечивши  дотримання правил згідно з Тимчасовими рекомендаціями щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID -19), затвердженими постановою Головного державного санітарного лікаря України .

 8. Заступнику директора з ВР Щербині О.С.:

8.1.Організувати  харчування здобувачів загальної середньої освіти  відповідно до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширення, коронавірусної хвороби (СОVID -19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України.

 8.2. Скласти графік роботи їдальні.

 8.3.  Проінформувати батьків про правила організації освітнього процесу, відвідування закладу освіти та перебування і ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби .

8.4. Надавати роз’яснення батькам здобувачів освіти щодо необхідності впровадження в закладі освіти обмежувальних заходів стосовно відвідування закладу освіти сторонніми особами. Спілкування педагогічних працівників із батьками   здійснювати переважно дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку.

 9. Медичному працівнику Ковач Ю.О. проводити  моніторинг стану здоров’я учнів і працівників закладу освіти   шляхом проведення   термометрії та опитування щодо самопочуття, а також організації регулярної комунікації з батьками учнів для з’ясування стану здоров’я учнів.

 

Директор школи                                 /В.П.Порохня/

 

З наказом ознайомлені:

1.     Фартушна Н.О.

2.     Щербина О.С.

3.     Загородна А.В.

4.     Барська І.І.

5.     Схабовська О.Ю.

6.     Мазур В.В.

7.     Голодюк М.С.

8.     Гончарук О.М.

9.     Незнаєнко Б.Л.

10.                       Жук В.А.

11.Абасов М.Р.

12. Сивець В.В.

13.Жук Л.В.

14. Смагло Н.В.

15. Приходько Н.В.

16. Банзелюк В.М.

     17. Тимофєєва Т.В.

     18.Моцний А.В.

     19.Мотрук В.М.

     20. Роговський Р.М.

     21.Ковач Ю.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток до наказу

№53 від 31.08.2020 р.

Алгоритм дій у разі виявлення у здобувача освіти

     або працівника ЗЗСО ознак  гострого респіраторного захворювання

 

1.У разі виявлення у здобувача освіти ознак гострого респіраторного захворювання,  до приїзду батьків або інших законних представників дитини, здобувачі освіти знаходяться в масках постійно.

2.До прийняття відповідного рішення необхідно направити здобувача освіти до спеціального ізоляційного приміщення в супроводі медсестри або в разі відсутності медичного працівника, класного керівника або іншого працівника.

3. Медсестрі або класному керівнику проінформувати батьків про даний випадок.

4. При необхідності заспокоїти дитину.

5.Медсестрі про даний випадок повідомити сімейного лікаря.

6. Медсестра допомагає визначити коло контактних осіб:

*          які разом знаходилися у шкільному транспорті;

*          які знаходилися разом в одному приміщенні (класі);

*          які контактували в побуті.

7.Ніхто з працівників ЗЗСО не мають  права розголошувати імені хворого або того  у кого підозрюють СОVID-19.

8. У разі отримання позитивного результату тестування здобувача освіти, необхідно:

- направити на самоізоляцію клас на 14 днів;

- направити на самоізоляцію контактних осіб на 14 днів.

9. Обслуговуючому персоналу забезпечити позачергове проведення дезінфекції (школи, класу, салону шкільного автобуса);

10.Для класу, який перебуває на самоізоляції, організувати освітній процес за допомогою технологій дистанційного навчання.   

 

Якщо на СОVID-19 захворів учитель чи інший працівник ЗЗСО, необхідно:

 

1.Працівники ЗЗСО, які перебували у контакті з особами, в яких лабораторно підтверджено захворювання на СОVID-19, не виходять на роботу повідомляють про це адміністрацію навчального закладу  і звертаються за медичною допомогою.

2.Якщо температура працівника  при заході в заклад 37,2 і більше працівник залишає заклад і звертається за допомогою до сімейного лікаря.

3.У приміщенні, де знаходився хворий працівник навчального закладу, слід провести поза графіком провітрювання та дезінфекцію поверхонь.