вчителі створення ситуації успіху для дитини по відношенню до навчання

27.05

Рекомендації

про проведенню в класних колективах протитютюнової, антиалкогольної та наркологічної пропаганди

1 Вивчення особистості підлітка в умовах навчально – виховного процесу і сімейних відносин:

* аналіз і узагальнення результатів діагностичного програми;

* безпосереднє спостереження поведінкових реакцій підлітків в соціумі ( на уроці, в неформальному спілкуванні, на дозвіллі);

створення педагогічних ситуацій як засобу для вивчення особистості дитини, її позиції в класному колективі, інтересів і схильностей;

Батькам : 

  • ставлення членів сім’ї до життєвих цінностей ( праця, сім’я, розвиток особистості, освіта, дозвілля);

  • стосунки дорослих членів сім’ї між собою;

  • ставлення дорослих до підлітка, його навчання, друзів, організація спільного відпочинку.

2.Провести батьківські збори з метою донесення даних  ситуації, яка складається в класі. Провести батьківський всеобуч на тему „ Вплив шкідливих звичок на організм молодого організму.

3. Провести зустріч з наркологом.

4. Зустріч із лікарем сімейної медицини Ковальчуком Ю. І.  на тему

 „ Репродуктивне здоров’я”.

5. Класним керівникам:

- бути уважним до потреб і запитів дитини;

- розвивати здатність до емпатії; - здатність приймати точку зору іншої людини і бачити ситуацію її очима – дає змогу інакше поглянути на особливості поведінки підлітка, і таким чином допомогти йому розібратися у собі і своїх проблемах, знайти спосіб подолання їх;

- розширювати поведінковий репертуар дитини

- відпрацьовувати навички реагування в конфліктогенній ситуації;

- учити брати на себе відповідальність;

-примінять індивідуальний педагогічний вплив( прохання про допомогу, оцінка вчинку, добрий вчинок, стратегія життя, розповідь про себе та інших, мій ідеал.

- примінять групову діяльність( безперервна естафета думок;само стимулювання, обмін ролями, розподіл ініціативи,

6. З метою усунення ображання і насильства у виховному середовищі застосовувати психологічні вправи „ Вибір”,” Назустріч один одному”, „ Ідучи озирнись”, „ Я- хороший, я – поганий”

6. Для встановлення гарних відносин між дітьми у класі, і формування у них конструктивних способів взаємодії, доцільно проводити виховні години на теми „ Мій друг, чи подружка”, „ Що таке дружба на мій погляд”. Така робота буде більш ефективною, якщо на у виховних годинах використовувати інсценування ситуацій, обговорення, показування почуттів за даними ситуаціями.