вчителі створення ситуації успіху для дитини по відношенню до навчання
27.05
Рекомендації
про проведенню в класних колективах протитютюнової, антиалкогольної та наркологічної пропаганди 1 Вивчення особистості підлітка в умовах навчально – виховного процесу і сімейних відносин: * аналіз і узагальнення результатів діагностичного програми; * безпосереднє спостереження поведінкових реакцій підлітків в соціумі ( на уроці, в неформальному спілкуванні, на дозвіллі); створення педагогічних ситуацій як засобу для вивчення особистості дитини, її позиції в класному колективі, інтересів і схильностей; Батькам : ставлення членів сім’ї до життєвих цінностей ( праця, сім’я, розвиток особистості, освіта, дозвілля); стосунки дорослих членів сім’ї між собою; ставлення дорослих до підлітка, його навчання, друзів, організація спільного відпочинку. 2.Провести батьківські збори з метою донесення даних ситуації, яка складається в класі. Провести батьківський всеобуч на тему „ Вплив шкідливих звичок на організм молодого організму. 3. Провести зустріч з наркологом. 4. Зустріч із лікарем сімейної медицини Ковальчуком Ю. І. на тему „ Репродуктивне здоров’я”. 5. Класним керівникам: - бути уважним до потреб і запитів дитини; - розвивати здатність до емпатії; - здатність приймати точку зору іншої людини і бачити ситуацію її очима – дає змогу інакше поглянути на особливості поведінки підлітка, і таким чином допомогти йому розібратися у собі і своїх проблемах, знайти спосіб подолання їх; - розширювати поведінковий репертуар дитини - відпрацьовувати навички реагування в конфліктогенній ситуації; - учити брати на себе відповідальність; -примінять індивідуальний педагогічний вплив( прохання про допомогу, оцінка вчинку, добрий вчинок, стратегія життя, розповідь про себе та інших, мій ідеал. - примінять групову діяльність( безперервна естафета думок;само стимулювання, обмін ролями, розподіл ініціативи, 6. З метою усунення ображання і насильства у виховному середовищі застосовувати психологічні вправи „ Вибір”,” Назустріч один одному”, „ Ідучи озирнись”, „ Я- хороший, я – поганий” 6. Для встановлення гарних відносин між дітьми у класі, і формування у них конструктивних способів взаємодії, доцільно проводити виховні години на теми „ Мій друг, чи подружка”, „ Що таке дружба на мій погляд”. Така робота буде більш ефективною, якщо на у виховних годинах використовувати інсценування ситуацій, обговорення, показування почуттів за даними ситуаціями.
Навігація
- Головна
- Новини
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Атестація
- Про заклад
- Фотоальбом
- Контакти
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Пошта
- Наша символіка
- Школа сприяння здоров'ю
- Курсове підвищення кваліфікації
- Зарахування дітей до 1 класу
- НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
- Розклад уроків та дзвінків
- Психологічна служба
- Організація освітнього процесу в умовах пандемії
- Просвітницька робота
- Профорієнтаційна робота
- Нормативна база закладу освіти
- Дистанційне навчання
- Методична робота закладу освіти
- Кібербезпека
- Пліч-о-пліч
Новини
Контакти
Адреса:село СтроїнціВінницький район
Вінницька область
Email:strointsi.school@meta.ua